Vet du vad du ska göra den 2 mars 2011?

Om inte så ska jag berätta för er vad ni INTE får missa!

Det är givetvis AGORA-dagen 2011 jag talar om! I år har företags och staff ansvariga kämpat för att få alla företag som ni studenter önskade i början av hösten 2010 och jag tror ni kommer att bli nöjda. Om ni inte nöjer er med att gå på inspirerande gästföreläsningar och mingla bland alla företag så tycker jag och projektgruppen att ni ska söka till STAFFARE!

Och nu kanske alla nya studenter tänker vad är en staffare och vad kan det ge mig?

Jag citerar Niklas och Ida,

”NU SÖKER VI STAFFARE!

För dig som vill få ut ännu mer av AGORA-dagen 2011 vill vi redan nu tipsa om
att söka till staffare. Ta chansen och hjälp oss att göra AGORA-dagen 2011 till
en dag vi kan vara stolta över och som bidrar till att stärka länken mellan oss
studenter och näringslivet.

Glöm inte bort att AGORA-dagen är skapad för studenter, av studenter.

För att söka, fyll i formuläret. Vi vill ha din ansökan senast den 21 januari. (det vill säga fredag DENNA veckan)

Vi ser fram emot era ansökningar!

Glöm inte att Du även som staffare kan anmäla Dig till intervjuträning, CV-granskning, CV-foto – och tävla om cykeln på Pre-AGORA!”
De olika posterna som finns är:

Teknik

Företagsvärd

Chaufför

Talarvärd

Informationsvärd

SHIP-Lounge

Festassistent + Parkering

CV granskning

Fotografer

Sodexo-Lounge + Garderob

Du kan läsa mer om posterna  och vilka företag du ska ha ditt CV redo att ge till och massa annan bra information om årets marknadsföreningsdag på:  http://agoradagen.se/