När allt bara är sååå bra!

Hej alla glada!

I torsdags var det Öppet hus på Campus och många trevliga och inspirerade personer hade tagit sig till Helsingborg för att se programutbudet och ställa just sina frågor om de olika programmen. Sågs vi kanske där? Jag var killen som stod nere i entrén och försökte få tag i alla som äntrade byggnaden, vilket var lättare sagt än gjort.

Jag fick under denna fantastiska dag träffa många trevliga människor och hade otroligt roligt. Av denna anledning älskar jag olika typer av ambassadörsuppdrag, det är otroligt givande, du får träffa många nya människor och det är väldigt roligt att få berätta om sitt eget program (som enligt mig naturligtvis är det bästa programmet i Sverige).

Visst är de dagarna härliga där allt bara känns så fantastisk bra och när man inte skulle vilja ändra på något. Livet är bara sååå bra! Denna vecka har i mångt och mycket varit så för mig och jag har skrattat otroligt mycket. Det finns kanske en sak som jag saknar i mitt liv för att känna att det just nu skulle vara perfekt men allt annat är så bra så att det är överkomligt. Jag kan inte sluta tänka på hur otroligt nöjd jag är med mitt val av Service Management och Campus Helsingborg! Det har blivit många fantastiska stunder tack vare detta val. När ansökningsperioden nu har startat så kan jag bara hoppas att ni gör ett lika bra val som jag gjorde och att ni till hösten kommer till Campus och blir lika betagna som jag har blivit av staden, utbildningen och allt däromkring.

Om ni glömde ställa era frågor på Öppet hus så finner ni kontaktuppgifter till alla bloggare för Service Management här.

Ha det bra!

_MG_9363sv

17 mars, 2013

En kommentar

1. Jens

Låter nästan som propaganda…tona ner lite kanske?