Det går bra nu

Hej allihop. Det var ett tag sedan nu. Alldeles för länge om ni frågar mig men det är sånt man får ta när man springer från möte till föreläsning för att sedan springa på möte igen samtidigt som man smider planer i sitt redan överfulla huvud.

Det går bra nu. Väldigt bra till och med. Jag har under året arbetat med en hel drös projekt och nu börjar det dra ihop sig. På onsdag är det utbildning för introduktionveckans Faddrar vilken jag varit projektledare för. Jag sitter ju på posten som General för Studentföreningen Agoras(Service Management och IKS)  introduktionsvecka och har under lång tid planerat och arbetat med den största och häftigaste fadderutbildningen i Campus historia. På onsdag smäller det och jag är väldigt förväntansfull.

15 april, 2010

Absolut Student Nollning

En kommentar

1. Anna