TUR-mässan here I come!

Imorgon åker jag och några studentvänner på roadtrip till Göteborg för att besöka årets TUR-mässa. För er som inte känner till den, kolla in hemsidan och förundras! Det är en stor internationell mässa där mängder av turismrelaterade företag, organisationer, destinationer och även länder finns representarade. På första intiktningskursen i Service Management Tourism ordnade Campus resa till mässan, men i år klarar v oss på egen hand.

Mest handlar det om att ha en spännande dag med massa reseinspiration och att få lite mer insikt i vilka möjligheter det finns för oss turismare när vi är klara. Men jag har ett litet extra mission. Jag har på platsbanken hittat ett spännande jobb som jag verkligen är intresserad av nu efter examen. Till min lycka är de och ställer ut på TUR nu i helgen så i väskan ligger redan ansökan packad. Håll tummarna för mig imorn att jag gör ett gott intryck!

Som grädde på moset kommer jag troligtvis komma hem med massa broschyrer om ställen jag bara mååååste åka till!

25 mars, 2011

Intressant