Träffa oss i Helsingborg och Göteborg

På TORSDAG 22/3 är du välkommen till Campus Helsingborg för då är är det Öppet hus här. Kliv in i vårt hus som är fyllt av inspiration, studentliv och utbildningar. Våra studenter berättar om hur det är att plugga service management:
16:10 Equality & Diversity Management för dig som vill arbeta med jämställdhet- och mångfaldsfrågor
16:10 Logistics Service Managementför dig som vill arbeta internationellt med logistikfrågor
16:50 Service Management– vår unika tvärvetenskapliga ledarskapsutbildning  för dig som vill leda, utveckla och organisera verksamheter

På FREDAG 23/3 finns våra supertrevliga ambassadörer Jenna och Alexandra på plats i Göteborg,  TUR mässan. Kom till Framtidstorget och hälsa på.

Framtidstorget är en mötesplats mellan studerande och företag samt högre utbildningar inom turismbranschen. Perfekt för dig som vill, eller funderar på att, jobba inom branschen.

20 mars, 2012