Ny kurs och nya tag

Precis hemkommen från skolan och ett info-möte för första årets Service Management-elever. Tänkte först att det vore skönt att komma hem, men jag är glad att jag stannade.  På mötet pratade bland annat vår prefekt (chef på institutionen) Christer Eldh och berättade lite om vad som händer just nu och vi fick även lämna lite synpunkter. En tidigare elev vid namn Jenny Nilsson berättade också om hennes jobb och gav oss tips omomoss-row3-092 vad vi kunde göra för att förbättra vår studietid och våra chanser att få det jobb vi vill ha. Det var inget långt möte men ibland är det skönt att få höra lite positiva saker. Nu känner i alla fall jag mig peppad till en ny termin på Service Management-programmet!

20 januari, 2010

Studier