Nu är det jul igen…

Hej alla läsare,

Veckan har gått vansinnigt fort och nu har vi tagit jullov. Efter handledningen i tisdags kämpade vi vidare med vårt projektarbete och vi har suttit i skolan 9-17 varje dag. Under onsdagen var två av våra gruppmedlemmar på företagsbesök i Danmark och vi som stannade hemma budgeterade för fulla muggar för att presentera vår verksamhets likviditet. Under fredagen lyckades vi tillslut få balansbudget att gå ihop och glädjen var stor i gruppen, då det har varit veckans stora utmaning. Det blev därmed en suverän avslutning på en kämpig vecka!

Veckans lediga tid har dock inneburit en mängd trevliga kvällsaktiviteter; alltifrån julmys med glögg och rappakalja, julbak med kola och Mozartkulor till after school med projektgruppen. Då jag är tillbaka i storstaden för ännu ett jullov inser jag att ytterligare en termin snart är till ända. Trots att vi har jullov så har vi en del att jobba på med vår affärsplan, då inlämningen inte är förrän i början av januari. Men det känns i och för sig skönt att ha något att göra mellan alla julens aktiviter, ingen idé att ligga på latsidan!

God Jul önskar jag er alla!

20 december, 2009