Mitt i vecka – hos mig

Vi som läser Service Management är nu i fullgång med våra inriktningskurser, och för mig innebär det att jag nu sitter och läser all möjlig litteratur om Turism. ”The tourist gaze”, ”det turistiska fältet och dess aktörer”, ”perspektiv på turism och resande”… Osv!

Jag och min skrivpartner Klara, är nu mitt uppe i skrivandet av vårt andra reflektionspapper och mycket roligare än så händer inte just nu! Känns som att det enda som rör sig i mitt huvud är mest teoretiska begrepp, modeller och defintioner på turism, som förövrigt inte verkar vara det lättaste att definiera.

Trots att skolschemat idag visar ledigt väntar ändå en lång dag på Campus: Veckomöte med Novischeriet angående fortsatt planering för höstens novischveckor, Mingel på U2 för att flörta till oss fler faddrar till evenemanget samt arbete med reflektionspappret, som inte verkar skriva sig själv…

Hoppas ni får en trevlig vecka!

Följ Campus på Snap: Servicemanage

Kram