Lyxig frukost och köande för balbiljett

Idag har jag väl inte varit den mest produktiva i skolan men har haft trevligt ändå. Började dagen med lyxfrukost hemma hos en kompis som bjöd på frukost med Canada tema, dvs ägg & bacon, bagels och amerikanska pannkakor; mycket smaskigt och trevlig start på dagen. Därefter begav vi oss till Campus för att gå igenom smådetaljer i vår affärsplan som vi gör om Eslöv. Utöver detta har jag även lyckats få tag på en av de eftertraktade balbiljetterna som Samhällsvetarkårens Helsingborgssektion Agora anordnar. Detta event lockar väldigt stort intresse bland studenterna på Campus och efter två oändligt långa timmar i kö fanns biljetten i min hand. Balen är om några veckor och ser så mycket fram emot det då det förmodligen den sista balen jag kommer vara närvarande i under min sista studenttid. Veckorna bara flyger förbi och det känns nästan overkligt att jag snart inte kan kallas student något mer. Oh well, innan dess ska jag lyckas klart med affärsplanen och c-uppsats så framöver kommer jag behöva vara mer produktiv än jag var idag.

kö vårbal
Ha en fortsatt trevlig vecka /Cecilia

11 mars, 2015