Då börjar vi om, igen!

Efter snart 2 år på campus har det blivit lite av en vana.
Du pluggar 2 månader, skriver tenta, tar semester några dagar och sedan kör vi igen..
Imorgon är det dags igen, Organisation och Ledarskap heter kursen, kommer nog passa mig utmärkt! Öppet hus genomfördes som ni kunnat läsa i torsdags, det vimlade av törstiga studenter som såg framemot sneek-peek och pluggstart i höst..
Helgen har spenderats på bästa vis, för att koppa av ser man på fotboll så därför har jag tagit på mig 10-12 matcher denna helg och bara njutit. Idag har det också spelats innebandy med Stampus, skönt att röra lite på sig efter helgens tentafirande.
Nu är det ny vecka på gång, det innebär att man måste bita ifrån igen på gymmet, i skolan, med kåren och med jobbet.. Bara att köra igen!

Njut av våren, nu kommer den! 14 grader i Helsingborg i fredags, i skuggan!

28 mars, 2010