Agoras vårmöte – Nya Agora invalda!

Då har Agoras vårmöte ägt rum och den nya styrelsen 17/18, nya valberedningen 17/18 och projektledare för AGORA-dagen är invald!

Ett riktigt spänningsfyllt möte var det med en motkandidatur på ordförandeposten – med skarpa tal och vassa argument. Mötet avslutades inte förrän närmare midnatt, vilket säger en del om vikten att välja in passande kandidater till AGORA.

Jag sökte själv kommunikationsansvarigposten och blev nominerad och invald till den posten i styrelsen, vilket känns jätteroligt! Är otroligt förväntansfull och nyfiken på att lära mig allt inom styrelsearbete och framförallt att få en ny erfarenhet inom kommunikationsområdet. Dessutom ska det bli så trevligt att lära känna resterande medlemmar i den nya styrelsen som brinner med samma driv som mig själv för Agora, studiebevakning och studentlivet.

Efter mötet blev vi firade med en skumpa-skål, GRATTIS till alla invalda! Nu väntar ett år med hårt arbete för ett bättre Campus Helsingborg!

Kramar,

Saga