Agoradagen från en utställares perspektiv

Som ni alla säkert förstått så arrangerades Agoradagen på Campus idag. Det var utställare från många olika intressanta företag och organisationer. Agoragruppen som jobbat med just den här dagen under flera månader gjorde ett lysande jobb. Det var fruktansvärt bra upplagt och all cred till Ida och hennes crew som planerat och genomfört den här dagen på ett så otroligt bra sätt. Jag gick för en gångs skull inte runt som student utan som utställare. Ett av mina nya engagemang är det inom MiH Future. Jag och de flesta ur sektionsledningen körde rekrytering och godisutdelning hela dagen. Vi fick träffa en hel mängd intressanta studenter och företagare. Oerhört givande! Så kul att de att det finns så mycket vilja och engagemang.

Än en gång. Tack så mycket till Agoragruppen för det fina arrangemanget. Jag ser redan fram emot nästa års arbetsmarknadsdag.

03 mars, 2010

En kommentar

1. Ida Thorén

Vad glad jag blir över att ni var nöjda med dagen och att ni upplevde den som givande 🙂