30.000 valborgsfirare i lund!

Hur fort går inte tiden!? Det är redan maj, en månad kvar till ”sommarpaus”!

I helgen var det ju valborg och jag fick chansen att för första gången vara med om det legendariska och omtalade firandet i lund. Och det var man ju inte ensam om att vilja vara med om, utan tillsammans med 30.000 andra glada firare satt vi i stadsparken från ca 08 till senare eftermiddagen. Hur trevligt som helst och supergó-stämning med alla studenter runtomkring sig! Glädje, sol och riktig sommarkänsla får sammanfatta min fantastiska valborg! Om du inte var där detta år, så upp med det på din ”bucket-list”, helt klart ett firande i en klass för sig!

Idag var det dock ”back to school” som gällde och jobbigare än vanligt att slita sig från sängen. Vi som läser Service Management år 1 har nu påbörjat ett grupparbete om konsumtion med hållbarhet och mat-tema. Känns som ett intressant och aktuellt tema, så ska bli spännande att se hur arbetet artar sig.

Nu är det dock strålande sol här i Helsingborg så nu ska det ut och njutas i solen, skolarbetet för väntar tills imorgon för fortsättning.

Ps. Du följer väl vår snapchat? servicemanage 🙂 Denna vecka snapar jag!

Kram

Saga