Vad gör man inte för ett VG?

Imorgon har vi presentation av våra platsutvecklingsförslag för den estländska staden Pärnu. Vi som läser turism andra året var i början av maj på en stidieresa till Pärnu och har sedan dessa skrivit uppsats om detta.

Imorgon ska vi dels ha opponering och dels presentera våra förslag. Förslagen ska vara antingen förslag på hur man kan utveckla nya attraktioner eller lyfta befintliga, hur man kan paketera destinationens olika attraktioner, hur man kan förbättra marknadsföringen och så vidare.

Viktigt är att presentationen inte ska vara av akademiskart utan den ska fungera som ett säljtal mer eller mindre. Här finns alltså plats för ett stort mått kreativitet! Och kreativa det är det minsta jag och min grupp har varit i förberedelserna av vår presentation.

Hur och vad vi ska presentera??
Det kan jag inte säga nu, då blir det ju ingen överraskning!

01 juni, 2010

Studier