Studentmästerskapen i Entreprenörskap (och vårkänslor)

Hoppas att ni haft en underbar Valborg, äntligen är det ju vår! Kunde inte fått en bättre start på dagen med underbart väder och en timmes personlig coaching. Veckan överhuvudtaget har varit alldeles, alldeles underbar.

Studentmästerskapen i Entreprenörskap tog plats på E7 i lördags, här får ni ta del av förberedelserna och några godbitar från eventet!

IMG_1504

Inför eventet så var jag och killarna och shoppade!

IMG_1509

IMG_1515

Peter Beier är en underbar chokladbutik här i Helsingborg och vi köpte en hel del choklad som present till jury och föreläsare!

IMG_1518IMG_1519

Här är förberedelserna i full gång!

IMG_1524

Isaac Nilsson, VD på Lindmarks Servering bjöd på inspiration och berättade om sin medverkan i ”Halv åtta hos mig”.

IMG_1526

Hans Nelson är en otroligt duktig entreprenör. Vi fick ta del av historien bakom Helsingborgs Bryggeri och en hel del tips kring företagande. Gilla deras sida på fb för att ta del av nya smaker och roliga events!

IMG_1528

Här är pitchandet i full gång!

IMG_1529

Vår duktiga jury med Anna Rydberg, Jonathan Georgy, Michael Stenberg och Joakim Jardenberg!

IMG_1582

Självklart så ska även en vårbild få vara med i dagens inlägg. Såhär vackert är det i Stadsparken idag, så passa på att njuta av det underbara vädret!

”Rise up and attack the day with enthusiasm!” – Unknown.

Be happy!