Med ena foten i arbetslivet

I dagarna stängdes ansökningen och det har passerat slutdatum för beslut om framtiden. Till er som sökt till service management kan jag bara säga: grattis! Ni har gjort ett strålande val och vi ser fram emot att möta nya, kunskapstörstande ansikten i korridorerna till hösten!

För övrigt då, ja jag har ju sommarlov. Som jag sådär lite lagom malligt påpekade i mitt tidigare inlägg. Dock innebär det inte att jag ligger på latsidan – tvärtom! För tillfället ägnar jag mina dagar åt att plugga en distanskurs via Högskolan på Gotland och att faktiskt jobba med det jag lär mig inom vår utbildning på service management. Det är nämligen ett av de många plussen med vår utbildning – att den har en nära kontakt med näringslivet i regionen. Då och då annonseras det ut lediga jobb som vi studenter kan söka, och sedan ett år tillbaka jobbar jag på ett världskänt företag där jag kan omsätta all inlärd teori i verkligheten. Och SKOJ är det!

19 april, 2012

Extrajobb