Kul att få se er!

Äntligen har jag fått några ansikten på de andra Foodarna på skolan. Det var i samband med ett möte en klasskamrat till mig anordnade. Det har nämligen kommit till ytan att det finns många frågetecken kring utbildningen bland de nyare Foodarna, mest pga att utbildningen är så ny som den är. Vi blev nog närmare 20 personer (ca 2/3 av alla foodare) och vi hade ett gott samtal. Frågorna flödade och vi försökte så gott vi kunde svara på det de ville veta. Nu har jag dessutom fått med mig en del saker jag känner är viktiga att ta med mig till ledningsgruppen för Food och Logictic. Toppen!

Vi ses igen på nästa träff hoppas jag, ni som var med!

(Ett bra tips till andra inriktningar också: ta kontakt med någon i årskursen över dig om du känner dig lite osäker och vilsen i Grönroos eller kanske något konstig SM-begrepp eller bara ltie fundersam över framtiden. Bara här på bloggen har du några som gärna ställer upp och svarar på frågor.)

Tjipptjipp

19 oktober, 2010