Introduktionsveckan för 2010 börjar ta form

I egenskap av General för Novischeriet har man det övergripande ansvaret för den årliga introduktionveckan som hålls vid höstens terminstart varje år. De nyantagna studenterna vid Service Management och Strategisk kommunikation introduceras under en veckas tid för de kommande årens studier. En vecka fylld av upptåg, intressanta möten och fantastiska aktiviteter. Planeringen av nästa års introduktionsvecka pågår för fullt och jag vågar säga att det blir en vecka alla inblandade sent kommer att glömma. Att arbeta som projektledare för ett arrangemang av denna storlek är både inspirerande, oerhört kul, utvecklande och samtidigt utmanande på alla sätt. Vi är ett härligt gäng på tolv personer som tillsammans kommer att ro det här i land och jag har aldrig sett fram emot ett samarbete så mycket som det här.

I veckan är det ännu ett stormöte samt en big happening på gång. Så ni från Service Management och Strategisk kommunikation som läser det här. Håll utkik på anslagstavlorna. Snart smäller det.

24 januari, 2010

Nollning