I am Back! Frågor på det?

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg…. ska inte bara komma med bortförklaringar men var sjuk i tre veckor och fick kämpa en del för att komma ikapp med plugget. Sånt händer och det går att komma ikapp, man får kämpa lite mer bara!

Tvåan ska enligt ryktena vara det svåraste året och jag kan säga att den här terminen absolut varit den mest krävande för mig. Men det känns verkligen att man börjar få koll på läget och får mer nytta av det man lärt sig än så länge! Just nu läser vi på Logistik dubbla kurser (Juridik och kollektivtransporter, en integrerad service), det blir en del pluggande men om man hänger med under föreläsningarna, och i tid gör de uppgifter man får så mister man inte det sociala livet!

Eftersom många av er läsare antagligen funderar på att söka till Lunds Universitet och Campus Helsingborg nästa år, tänkte jag bara säga att om ni har några frågor så hör gärna av er! Jag läser Logistics Service Management och besvarar alla era frågor om det och allmänt om studentlivet i Lund/Helsingborg. Har ni frågor om andra inriktningar så ska jag göra mitt bästa att besvara dom annars så skickar jag era frågor vidare till någon som vet! Har två mejladresser antigen min skolmejl: lsm13cbo@student.lu.se eller min privatmejl: Boatright.christofer@yahoo.se

Så snälla hör av er så hjälper jag er så gott jag kan!

Vi hörs, Chris!

12 november, 2014

Logistics Studentliv Studier

En kommentar

1. Daniel Friberg

Hej!
    Fick reda på idag att jag blev antagen till service management hotell & restaurang. Min bror tipsade mig om utbildningen, har faktiskt inte hunnit läsa så mycket om den, dock är inriktningen oväsentlig för mig då jag är ute efter ekonomi kurserna. Vad skiljer sig utbildningen till en vanlig ekonomutbildningar?

Hälsningar
    Daniel