Efter påsk kommer…en helt vanlig tisdag?

Äntligen är vi på en ”vanlig” veckodag igen, känns som den här påsken bjudit på många söndagar? Efter mycket godisätande och familjetid är det nu en helt vanlig tisdag igen!

Vi som läser första året på Service Management har precis inlett vår fjärde och sista kurs det första året, och det är den inriktningsspecifika kursen. Jag som läser Retail-inriktningen har precis inhandlat kurslitteratur till SMKA22-Butiken. Vi ska examineras via en salstenta och ett Retail-projekt där vi i grupper ska utforma den ”ideala butiken”. Kan bli ritkigt spännande och lärorikt känner jag som sedan tidigare jobbat i butik. Jag lovar att uppdatera er allteftersom kursen fortlöper om hur den inriktningsspecifika kursen utvecklar sig.

GLÖM INTE att det snart är sista ansökningsdag till alla högskolor och universitet!

Vi vill ha just DIG till Service Management programmet vid Lunds Universitet, Campus Helsingborg.

06 april, 2010